Доставка і оплата

ДОСТАВКА ТОВАРУ

Доставка через відділення "Нова пошта" по всій Україні.

За допомогою доставки "Нова Пошта", Ви можете отримати товар навіть у найвіддаленіших куточках України, там де є відповідні пункти видачі. Зверніть увагу, що є відділення, де видача посилок обмежена за вагою товару. Для товарів більше 5 кг, ми рекомендуємо в картці оформлення замовлення вказувати вантажний пункт видачі посилок.

В середньому, доставка займає 1-3 дні.

Вартість доставки однієї одиниці товару може варіюватися в залежності від ваги і габаритів (від 50грн до 4000грн.). Точна вартість доставки розраховується під час оформлення товару. Доставка оплачується замовником окремо згідно з розрахунком "нової Пошти".

Про прибуття замовлення у відділення ви будете повідомлені SMS-повідомленням "Нова Пошта" із зазначенням номера накладної.

Зберігання у відділеннях "Нова Пошта"

Якщо ви оформили замовлення наложеним платежом, тоді ваша посилка буде безкоштовно зберігатися у відділенні протягом 3 робочих днів. Якщо після закінчення цього терміну ви не отримаєте замовлення, товар повернеться продавцю.

Якщо ви оформили замовлення і зробили його передплату, ваше замовлення буде безкоштовно зберігатися у відділенні протягом 3 робочих днів, по закінченні цього терміну подальше зберігання на складі "Нова Пошта" для вас буде платним.

Адресна доставка

Адресна доставка "Нова Пошта", за умови оплати замовлення готівкою, на суму понад 50 000 грн не здійснюється.

Адресна доставка з підйомом вантажу на поверхи від 30 до 100 кг оплачується окремо. Вартість підйому: 30-200 грн/поверх в залежності від ваги і габаритів товару, а також складності підйому.

Відсутня можливість розрахунку подарунковим сертифікатом або знижковою картою при адресній доставці.

Зверніть увагу, що при покупці декількох товарів, вартість доставки перераховується.

 

УВАГА! Ретельно перевіряйте замовлення при отриманні!

У разі виявлення некомплекту або пошкоджень, ви маєте право не оплачувати товар і відмовитися від його отримання, склавши акт (претензію).

Ми не можемо гарантувати вирішення спірних ситуацій з товаром на вашу користь, якщо товар не був перевірений при отриманні.

Будь ласка, завжди перевіряйте цілісність упаковки, відсутність механічних пошкоджень, які зіпсують властивості товару, наявність всіх одиниць товару при отриманні замовлення.

Куплений товар можна повернути або обміняти протягом 2-х календарних тижнів після покупки. При цьому повинен бути збережений товарний вид упаковки, захисні елементи (пломби і ярлики), наявність в упаковці певной кількості відповідного товару, якій вказаний на етикетці або маркуванні тари, а також чек або інший розрахунковий документ. Повернення неможливе, якщо товар має явні ознаки використання, заміни вмісту тари, пошкодження тари таке, що подальше її використання неможливе.

 

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Для повернення товару ви можете скористатися службою доставки "Нова Пошта". У цьому випадку її послуги для вас будуть платними.

Якщо після початку використання товару ви помітили недоліки, будь ласка, зв'яжіться з нами за телефоном "гарячої лінії" +38 067 340-19-50. Ми виконаємо експертизу, на основі якої буде прийнято рішення про подальші дії - обмін або повернення грошей.

Зверніть увагу, що будь-які претензії до зовнішнього вигляду, асортименту, відповідності отриманого товару замовленому, його комплектності та кількості приймаються тільки при отриманні товару у відділеннях "Новa Поштa". Оплачуючи наложеним платежом та ставлячи підпис на бланку, або забираючі оплачений товар з відділення, ви підтверджуєте, що не маєте претензій до нашої Компанії, а також до інтернет-магазину по всіх згаданих питань.

Інші спірні питання між сторонами вирішуються на основі Закону України «Про захист прав споживачів» (див.Повний текст Закону).
 

ВАЖЛИВО!

Через напружену ситуацію на сході країни та в Криму, тимчасово припинена доставка товарів в м.Донецк, м.Луганськ та Крим. Разом з тим сильно обмежена і затримується доставка на окреми теріторії Херсонській, Запорізьській, Луганській та Донецькій областях.


ОПЛАТА ТОВАРУ

Оплата товару здійснюється за допомогою цього сайту з використанням платіжних систем або перерахуванням коштів за товар на підставі рахунків-фактури.

Передоплата за товар

 Передоплата за товар здійснюється у тому випадку, коли витрати на нього придбання та доставку перевищують його вартість або у випадку самовивезення товару. Передоплата за товар здійснюється на підставі рахунків-фактури або з використанням платіжних систем вказаних на сайті при оформленні замовлення. Ви можете відмовитись від передоплати але у цьому випадку ми не гарантуємо або наявність товару або строки його доставки, або саму доставку.

УВАГА! При замовленні товару на загальну суму менше ніж на 5000 грн., Замовник здійснює передоплату в розмірі 200 грн. 

Фактична оплата

Фактична оплата за товар здійснюється за допомогою платіжних систем при оформленні товару на сайті. Гарантами перерахування ваших коштів до нас виступають банки-партнери. Системи здійснення платежів повністю відповідають міжнароднім стандартам якості та безпеки.

Накладний платіж

Відстрочка платежу або накладний платіж здійснюється у тому випадку коли витрати на придбання або доставку товару не перевищують його вартість. Це загально розповсюджений засіб придбання товару але він не гарантує або наявність товару на складі або строки його доставки, або саму доставку.

Ми доставляємо вам товар використовуючи партнерські відносини з компанією "Нова Пошта". Розрахунок за товар і його доставку здійснюється у відділеннях "Новa Поштa" при його отриманні. У разі неотримання та несплати товару у відділеннях "Новa Поштa" протягом 3-х днів після доставки, товар повертається відправнику, а замовлення анулюється.