Повернення

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Для повернення товару ви можете скористатися службою доставки "Нова Пошта". У цьому випадку її послуги для вас будуть платними.

Якщо після початку використання товару ви помітили недоліки, будь ласка, зв'яжіться з нами за телефоном +38 067 340-19-50. Ми виконаємо експертизу, на основі якої буде прийнято рішення про подальші дії - обмін або повернення грошей.

Зверніть увагу, що будь-які претензії до зовнішнього вигляду, асортименту, відповідності отриманого товару замовленому, його комплектності та кількості приймаються тільки при отриманні товару у відділеннях "Новa Поштa". Оплачуючи наложеним платежом та ставлячи підпис на бланку, або забираючі оплачений товар з відділення, ви підтверджуєте, що не маєте претензій до нашої Компанії, а також до інтернет-магазину по всіх згаданих питань.

Де-які умови нашої Компанії про повернення товару вказані у Користувацькій угоді.

Інші спірні питання між сторонами вирішуються на основі Закону України «Про захист прав споживачів» (див.Повний текст Закону).


ВАЖЛИВО!

Через напружену ситуацію на півдні, сході країни та в Криму, тимчасово припинена доставка товарів в м.Херсон, м.Донецк, м.Луганськ та Крим. Разом з тим сильно обмежена і затримується доставка по Херсонський, Запорізьський, Луганській і Донецькій областях.